Imaginea de brand din toate perspectivele
Indiferent de industria în care activează businessul dumneavoastră, punctul de plecare în imaginea acestuia îl reprezintă noțiunea de brand, de identitate a brandului.
Indiferent de industria în care activează businessul dumneavoastră, punctul de plecare în imaginea acestuia îl reprezintă noțiunea de brand, de identitate a brandului. Aceasta pleacă de la elementele tehnice, logo și slogan și reprezintă baza și însumarea valorilor care vă reprezintă.
Mesajul acestora este unul unitar și influențează imaginea brandului. Reprezintă reperul în toate direcțiile în care un business se va dezvolta pe parcurs. Astfel, fiind scoase în evidență acele valori care definesc brandul și totodată îl reprezintă în raport cu clienții și colaboratorii.
Imaginea de brand este data de piața în care activează businessul și reprezintă percepția clienților și colaboratorilor acestuia. Mai exact, se referă la cum identitatea companiei și ceea ce face este percepută de clienți. La amprenta și viziunea pe care o lasă în ochii celorlalți.
Sunt lucruri cunoscute de fiecare antreprenor și puse în aplicare în businessul pe care îl conduce. Aspecte care devin în timp reguli care își măresc “aura” și sfera de influență către toate departamentele companiei.
Angajații, parte din imaginea de brand
Una din zonele importante e cea care vizează angajații, acel tip de marketing personal, care a evoluat rapid. Și care, în unele domenii, reprezintă cartea de vizită a companiei pe ansamblu și a serviciilor pe care le oferă.
O carte de vizită care contează enorm reprezintă un standard și are un efect major în unele domenii de activitate. Alinierea la acest standard a devenit imperios necesară. Este o cale prin care se atestă calitatea serviciilor oferite și se transmit valorile companiei. Și, în mod special, respectul față de companie și în egală măsură față de clienți. Un standard care trebuie transmis încă de la intrare, direcționat pe toate căile și toate simțurile.
Iar acest lucru poate fi aplicat prin decizia ca toti angajații să aibă un stil vestimentar în acord cu compania și brandul în sine. Este poate cea mai potrivită și transparentă decizie din această sferă de marketing.
Industrii precum Horeca, cea de retail, industria medicală, cea a serviciilor de curățenie sau serviciile de pază și protecție – sunt industrii în care această “carte de vizită” își lasă amprenta.
Uniforma angajaților, un mesaj transmis vizual
Uniformele potrivite pentru angajați susțin ideea de profesionalism și încredere, respect reciproc față de clienți și personal. Transmit unitate și valori comune după care se orientează întreaga echipă. Iar o uniformă care este personalizată cu logoul companiei și/sau în culorile reprezentative acesteia va susține imaginea de brand.
Clienții care apelează la produsele și serviciile companiei se vor simți mai confortabili și increzători. Gradul de încredere va fi mai ridicat, fiind susținut de stimulii vizuali care confirmă că sunt pe mâini bune. Aspecte care, din nou, ajută și susțin imaginea brandului, o promovare constantă la nivel subliminal în mintea clienților.
Spirit de echipă transmis. Confort optim asigurat.
Alegerea unei uniforme aduce beneficii și în rândul angajaților. Se promovează spiritul de echipă, egalitate, siguranță, seriozitate. Și, mai ales, încrederea pe care o transmit ca o echipă unitară.
Uniforma potrivită poate fi o variantă confortabilă zi de zi, în care te simți bine și care te responsabilizează în timpul serviciului. Și, odata dată jos, îți confirmă că programul de lucru s-a terminat și începe timpul personal. O ușoară diferențiere la nivel mental a timpului dintr-o zi.
Transmite complex imaginea de brand
Uniformă sau articole de imbrăcaminte inscripționate cu sigla companiei, putem concluziona că sunt o alegere potrivită pentru echipa dumneavoastră. Uniforma oferă o multitudine de avantaje, de la imaginea companiei până la confortul și responsabilizarea angajaților.
În secțiunea colecții, respectiv personalizare a siteul-ui nostru davidodesign.ro puteți vedea detaliile cu privire la produsele noastre, materialele pe care le folosim, modele și variante de personalizare. Lucruri de care trebuie să țineți cont și care vă vor ajuta să vă diferențiați față de concurență. Și totodată, să oferiți angajaților un grad de confort cât mai ridicat și un design potrivit lor.