1.       Societate, Contact

1.1  Magazinul online la adresa davidodesign.ro sau shop.davidodesign.ro este deținut de DAVIDO DESIGN PROD SRL, cu sediul în BD BUCURESTI, NR 32, BL 10, SC D, AP 32, PLOIEȘTI, PRAHOVA, cod unic de inregistrare RO31560032, nr. de ordine în registrul comerţului J29/640//2013, denumita si DAVIDO DESIGN

1.2  Clientul poate contacta entitatea care deține magazinul, astfel:

  • - la adresa BD Bucuresti, nr 32, bl 10, sc D, ap 32, Ploiesti, Prahova
  • - printr-o linie de suport clienți pentru telefon fix și mobil 0744 441 667
  • - prin e-mail la: alexandra.stroe@davidodesign.ro
  • - prin formularul de contact de pe website-ul magazinului online.

2.                  Reguli Generale pentru folosirea magazinului online DavidoDesign.ro

2.1              Magazinul online poate fi folosit doar de către persoane care au cel puțin 18 ani.

2.2              Orice persoană sub vârsta de 18 ani poate folosi magazinul online numai cu acordul parinților sau tutorelui legal .

2.3              Orice persoană care se înregistrează și cumpără în magazinul online își furnizează datele personale și este de acord ca ele să fie prelucrate de DavidoDesign în condițiile definite în Politica de Confidențialitate.

2.4              Pentru a confirma corectitudinea datelor  furnizate în procesul înregistrării în magazinul online, Clientul primește un e-mail cu solicitarea de a-și confirma datele.

3.                   Plasarea Comenzii

3.1     Comenzile sunt acceptate prin DavidoDesign.ro

3.2               Produsele din magazinul online sunt inscripționate în mod specific. Website-ul include informații despre caracteristicile produselor, prețurile lor, materialele din care sunt confecționate .

3.3              Când comanda un produs, Clientul îl selectează într-o manieră specifică acelui produs, stabilind în particular mărimea acestuia, culoarea și, dacă este necesar, furnizând alte informații specifice precum și cantitatea de produse comandate.

4.                  Cum să cumperi în magazinul online – ghid detaliat

4.1     După selectarea produsului dorit, Clientul trebuie să selecteze opțiunea ”Adaugă în coș”.

4.2               Produsul este adăugat automat în ”Coșul de Cumpărături”, a cărui iconiță este vizibilă pe bara de navigare din partea dreaptă de sus a paginii și în partea stângă jos a paginii browserului. Clientul poate oricând verifica întreg Coșul de Cumpărături făcând click pe iconița ”Verificare coș”, prin care se deschide o fereastră separată în care sunt arătate toate Produsele selectate de Client.

4.3               Prin selectarea opțiunii ”Comandă” se va deschide o pagină în care Clientul va trebui să introducă toate datele pentru încheierea tranzacției și livrarea produselor.

4.4               După logarea în magazinul online, Clientul capătă acces la opțiuni suplimentare în panoul său, respectiv: istoria comenzilor, posibilitatea de a vedea statutul celor mai recente comenzi, posibilitatea de a salva adresa de livrare, posibilitatea de a primi cele mai recente informații cu privire la produsele din magazin.

4.5               Atunci când selectează metoda de livrare (cu livrarea la o adresă specificată) și introduce toate detaliile necesare (inclusiv detaliile de facturare, dacă este necesar), trebuie aleasă și modalitatea de plată.

4.6                Clientul poate alege plata online (plata cu cardul sau transfer prin PayPal sau PayU), prin ordin de plată, sau plata în numerar la livrare.

4.7               Finalizarea Comenzii se realizează făcând click pe iconița ”Comandă și Plătește”.

4.8               După activarea iconiței ”Comandă și Plătește” și dacă Clientul a ales plata online – după ce face plata prin PayPal sau PayU, Clientul este redirecționat pe pagina care confirmă comanda; din această pagină poate fie să continue cumpărăturile, fie să meargă la sumarul comenzii.

4.9               Dacă plata online a fost aleasă ca metoda de plată (transfer bancar sau plată cu cardul prin PayPal sau PayU), plata trebuie efectuată imediat după ce comanda a fost efectuată. Dacă Davido Deign sau entitățile participante la tranzacție (PayPal sau PayU) nu primesc plata, comanda este considerată a nu fi fost efectuată corect, ceea ce înseamnă că nu va fi procesată și că nu există un contract. În această situație, Clientul va trebui să efectueze o nouă comandă.

4.10             În orice etapă a plasării comenzii, până la efectuarea plății, Clientul poate anula o Comandă prin întreruperea procesului și părăsirea website-ului. O comandă a cărei plasare nu a fost finalizată, nu va fi procesată și nu va naște niciun fel de obligații pentru proprietarul magazinului online.

4.11            Imediat după finalizarea comenzii, Clientul va primi un e-mail de confirmare a comenzii, la adresa pe care a specificat-o în detaliile de înregistrare. E-mailul va cuprinde un număr individual al comenzii care va putea fi folosit, spre exemplu, pentru verificarea statusului comenzii. Confirmarea va include o recapitulare a Produselor, prețului și modalității de plată alese, precum și a locului, modalității și costurilor de livrare. Până la confirmarea Comenzii, proprietarul magazinului online nu are față de Client obligația de livrare a produselor.

4.12    Davido Design poate contacta Clientul, fie la adresa de e-mail, fie la numărul de telefon indicate, în scopul de a clarifica orice îndoială, de a confirma efectuarea comenzii sau cu privire la orice problemă în legatură cu procesarea comenzii.

5.       Prețurile

5.1          Prețurile în magazinul online, stabilite în lei, sunt prețuri brute, incluzând TVA.

5.2 Prețul produsului se majorează cu taxele de livrare, evidențiate separat, care depind de modalitatea aleasă pentru livrare.

5.3          Prețul arătat în comanda finalizată și plasată, așa cum este confirmat ulterior prin e-mail-ul de confirmare a Comenzii, este prețul final, obligatoriu atât pentru Davido Design cât și pentru Client. Prețul arătat în comanda finalizată, plasată și confirmată nu se va schimba, indiferent dacă ulterior acelui moment Davido Design modifică prețul acelor Produse sau realizează anumite campanii promoționale, oferte speciale, campanii de soldare, care cuprind și Produsele.

5.4 Davido Design își rezervă dreptul de a schimba prețul produselor existente în magazinul online, să lanseze noi produse, să lanseze și să anuleze oferte speciale sau să le modifice, în conformitate cu prevederile Codului Civil și ale altor legi aplicabile.  

6. Disponibilitatea produselor comandate

6.1 Produsele oferite în magazinul online se realizează la comandă, dupa mărimile, culorile și specificațiile de personalizare ale Clientului. Ele nu sunt în stoc..

6.2 Fișa produsului include informații complete cu privire la gama de măsuri posibile.

7.  Imposibilitatea de a procesa o comandă

Dacă din orice motiv comanda nu poate fi procesată, Clientul va fi notificat prin e-mail sau la telefon despre orice problemă legată de procesare.

8. Livrarea

8.1          Livrarea Produselor comandate pe acest website se va efectua cu prioritate pe teritoriul României, dar vom face eforturi să livrăm oriunde în lume. Pentru locații din afara României sau UE, costurile de livrare vor fi calculate și comunicate separat în fiecare caz în parte.

8.2 În cazul în care Clientul alege să plătească în numerar la livrare (opțiune valabilă doar pentru livrări in România), procesarea comenzii începe imediat după plasare. În cazul în care Clientul folosește o metodă de plată on-line (PayPal sau PayU), procesarea comenzii începe după ce a fost confirmată creditarea contului Davido Design (prin intermediul PayPal sau PayU) cu 100% din suma datorată pentru comandă - acesta este momentul de la care incepe să curgă termenul de livrare a produselor către Client.  

8.3  După ce Clientul a primit confirmarea prin e-mail a comenzii, aceasta va fi realizată de atelierul nostru în termen de 15-30 de zile, în funcție de volum și complexitate. Odată completă, comanda va fi transmisă Curierului și vă va fi livrată de către Curier într-un termen estimativ de cel mult 3-5 zile lucrătoare de la expediere. În cazul în care s-a selectat livrarea rapidă, comanda este repartizată cu prioritate. Termenul de livrare poate fi mai lung în perioadele de soldare ori ale campaniilor speciale. Zilele lucrătoare sunt de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.

În momentul livrării de către noi a Comenzii către Curier veți primi o înștiințare în acest sens prin e-mail sau sms la adresa, respectiv numărul de telefon furnizate. În cazul în care din indiferent ce motive termenul de livrare arătat anterior nu va putea fi respectat, veți fi contactat prin e-mail și informat cu privire la termenul efectiv de livrare.

Pentru livrare veți fi contactat în prealabil de către Curier, căruia consimțiți să ii furnizăm datele dvs. de contact în acest scop. La primirea Comenzii veți prezenta un act de identitate valid și veți semna AWB-ul/bonul de primire.        

În cazul în care nu se reușește livrarea coletului după două încercări, coletul ne va fi returnat, urmând să suportați costurile și consecințele returnării. 

8.4 Livrarea se va efectua prin intermediul Curierului ales la libera sa apreciere de către Davido Design.

8.5 Taxele de livrare sunt cele menționate în rubrica specială la momentul finalizării și plasării Comenzii, așa cum sunt confirmate ulterior prin e-mail-ul de confirmare. Prin finalizarea și plasarea Comenzii sunteți de acord cu plata acestor taxe împreună cu Prețul Produselor. Taxa de livrare se aplică pentru fiecare colet în parte.

9. Facturare și plata

Pe baza datelor furnizate la înregistrarea Contului, proprietarul magazinului online va emite către Client factura în format electronic și o va trimite Clientului la adresa de e-mail furnizată de acesta. Clientul declară că înțelege și acceptă expres o astfel de modalitate de facturare.

Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv:

 9.1 În numerar, la livrarea coletului, numai pe teritoriul României. Plata se face reprezentantului Curierului în momentul primirii coletului. Este indicat (dar nu obligatoriu) să aveți suma exactă de numerar.

9.2 Transfer bancar: Davido Design acceptă transferuri rapide efectuate prin PayU, transferuri on-line prin PayPal, ca și transferuri prin ordin de plată. În cazul transferurilor rapide PayU, Clientul este în siguranță redirecționat către website-ul operatorului de plăți, și apoi, din website-ul operatorului de plăți către website-ul băncii selectate din listă, în vederea transferului banilor. Operațiunea de plată are loc între Client și operatorul de plăți selectat.

9.3 Plata cu cardul: Clientul trebuie să dețină un card care îi permite să efectueze plăți online (Clientul trebuie să verifice cu banca emitentă a cardului în ce măsură acesta îndeplinește aceste cerințe). Plata cu cardul este efectuată prin intermediul PayPal sau MobilPay. Operațiunea de plată se realizează între Client și operatorul cardului Clientului.

Debitarea cardului/contului dvs. se realizează numai după ce ați finalizat și plasat comanda. Pentru siguranța dvs., toate tranzacțiile sunt criptate. În momentul în care tranzacția cu cardul este aprobată, suma de plată este blocată imediat pe card/în cont și va fi debitată din contul dvs. în momentul în care vi se expediază de către vânzător prin e-mail confirmarea comenzii. În cazul în care, indiferent din ce motive, tranzacția cu cardul/prin utilizarea serviciilor MobilPay eșuează /nu este efectuată, comanda dvs. este anulată automat, iar proprietarul magazinului nu mai are nicio obligație față de dvs. În acest caz va trebui să reluați procedura de comandă și să furnizați un mijloc de plată valabil, dintre cele acceptate, arătate în procedura de comandă.

În toate cazurile în care plata se face online, comisioanele bancare de orice tip (ex. de transfer, de schimb valutar etc.) sunt în sarcina dvs. și nu sunt incluse în Preț/taxele de livrare. Pentru informați legate de aceste comisioane vă rugăm să vă informați în prealabil la banca emitentă a instrumentului de plată/furnizoare a serviciului bancar.

Nu se acceptă carduri cadou sau carduri de cumpărături ca forme de plată!

9.4 Vă rugăm să aveți grijă la e-mail-urile de  tip phishing!  Vă rugăm să luați notă:

Davido Design nu vă va cere niciodată să ii furnizați date bancare, datele cardului dvs. sau informații similare, prin e-mail sau telefon și nici nu vă va contacta telefonic sau vă va trimite un e-mail care să vă indice un alt cont bancar de efectuare a plății sau să vă solicite plata cu mandat poștal sau altă modalitate de plată.  În eventualitatea în care veți primi o astfel de solicitare - nu trebuie să efectuați plata sau să răspundeți la e-mail ci să îl redirecționați, nemodificat, către Davido Design la adresa alexandra.stroe@davidodesign.ro

Informații despre efectuarea unei plăți vă vor fi solicitate de Davido Deisign doar în mod excepțional ca rezultat al unei solicitări ce ne-a fost adresată de dvs. sau când apar probleme cu o comandă lansată de dvs. Atunci când vă vom solicita date cu caracter personal prin e-mail, vă vom ruga întotdeauna să ne contactați telefonic înainte de furnizare sau să ne scrieți, folosind coordonatele indicate la secțiunea Contact.

Dacă primiți un mesaj prin care vă sunt solicitate (aparent) din partea noastră date specifice cu caracter personal prin intermediul unui link, nu răspundeți, nu dați curs celor solicitate, nu faceți click pe link și ștergeți imediat e-mailul respectiv deoarece este un posibil e-mail de tip phishing având ca scop furtul de identitate și/sau infectarea computerului dumneavoastră cu un virus/alt atac cibernetic. 

10. Momentul încheierii vânzării. Transferul proprietății și riscurilor

10.1 Informațiile disponibile pe website-ul davidodesign.ro  nu constituie o ofertă în înțelesul Codului Civil, nu constituie un pre-contract sau alt angajament al Davido Design față de Client.

Contractul de vânzare este considerat încheiat doar în momentul în care Clientul primește prin e-mail de la Davido Design confirmarea Comenzii.

10.2 Transferul proprietății și al riscurilor asupra Produselor intervine la momentul livrării coletului conținând Produsele, sub condiția efectuării plății integrale a Prețului și taxelor de livrare.

11. Garanții

Pentru Produsele livrate, Vânzătorul acordă garanție în condițiile legii, Produsele fiind însoțite de certificate corespunzătoare în acest sens.

12. Dreptul de retragere a Clientului din Contract. Returul Produselor. Returnarea Prețului și taxelor de livrare.

12.1 Clientul se poate retrage din Contract, prin denunțare unilaterală, într-un termen de 30 de zile, fără a fi nevoie să invoce vreun motiv.

12.2 Dreptul de a se retrage din contract expiră într-un termen de 30 de zile începând cu ziua livrării (ziua primirii coletului, de către Client sau de către o terță parte desemnată de Client și alta decât transportatorul, așa cum este menționată pe AWB/dovada de primire emisă de Curie r). Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 30 de zile

12.3 Dacă decide să se retragă din Contract, Clientul este obligat să anunțe Davido Design, prin una din următoarele metode:

- prin e-mail la adresa comenzi@davidodesign.ro

 - prin completarea online a formularului de denunțare online disponibil în panoul Client pentru orice comandă; în cazul în care această formă este folosită, Clientul va primi o confirmare promptă că Davido Design a primit notificarea sa de denunțare.

Vă rugăm să luați notă: Fiecare metodă de trimitere a notificării este permisă și toate sunt la fel de eficiente. Davido Design recomandă formularul online disponibil în panoul Client, doar pentru că este o metodă ușoară și rapidă.

 12.4 Pentru a fi sigur de denunțarea contractului în termen, este suficient pentru Client să trimită notificarea de denunțare înainte de expirarea termenului.

 12.5 În cazul denunțării/retragerii din Contract, în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data returnării Produselor și accesoriilor acestora, în stare corespunzătoare, conform celor arătate în acești Termeni și Condiții, Davido Design va restitui fără întârziere nejustificată Clientului prețul acestora astfel cum a fost încasat  și taxa de livrare plătita de Client Curierului pentru livrarea Produselor (cu excepția costurilor suplimentare decurgând din alegerea de către Client a altei metode de livrare decât cea uzuală mai ieftină oferită de Davido Design). În cazul în care Clientul alege să păstreze anumite Produse și să anuleze doar parțial Contractul/Comanda, taxa de livrare nu va fi rambursată.

 12.6 Restituirea Prețului și a taxelor plătite de Client pentru livrare se va face în aceeași modalitate în care aceste sume s-au primit în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul agreează altfel și a plăților primite în numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna Clientului prin transfer bancar, în contul pe care Clientul este obligat să îl menționeze în formularul/e-mail-ul său. În toate cazurile, Clientul nu va suporta niciun cost legat de rambursare.

12.7 Davido Design poate amâna rambursarea până când primește produsul returnat sau până când Clientul furnizează o dovadă că a returnat produsul în stare corespunzătoare, oricare eveniment intervine primul.

12.8 În cazul retragerii/denunțării, realizate cu îndeplinirea cerințelor de timp și de formă arătate mai sus, Clientul este obligat să returneze Produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia probării), curate (fără însă să fi fost curățate/spălate), nepătate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte, în ambalajul în care au fost primite,  în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anunțarea deciziei de retragere (ziua anunțării retragerii și ziua împlinirii termenului, intrând în calculul acestuia.

 12.9 Produselor pot fi returnate la alegerea Clientului pe costul său printr-un curier ales de acesta sau prin intermediul Curierului ales de Davido Design pe costul Davido Design. Pentru a putea beneficia de transportul gratuit al returului, Clientul trebuie să completeze formularul de retragere/denunțare a contractului disponibil pentru fiecare comandă în panoul Clientului.

În cazul în care se returnează toate Produsele într-un singur colet, returul realizat în această modalitate este scutit de taxe de curierat/costuri de retur dacă preluarea se face de pe teritoriul României.

Nu se acceptă returnarea produselor, care prin natura lor, inclusiv din rațiuni de igienă/sănătate publică, nu pot fi returnate, cum ar fi produse de lenjerie intimă, costume de baie, ciorapi.

 12.10 În cazul în care Produsele nu sunt returnate în stare corespunzătoare, conform celor arătate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminuându-se în mod corespunzător suma ce trebuie restituită Clientului de către Vânzător. Clientul este răspunzător pentru orice valoare diminuată a Produselor rezultând din utilizarea acestora în alt mod decât este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționarii lor.

13. Plângeri  referitoare la conformitatea Produselor

13.1  Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezintă defecte.  În cazul în care Produsele prezintă totuși defecte, Davido Design va fi responsabil pentru acestea.

Clientul este rugat să acorde atenție culorilor Produselor și să ia în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferențe față de ceea ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic al Clientului la momentul efectuării Comenzii. Aceste diferențe nu pot fi considerate neconformități.

 13.2 În cazul în care Produsele prezintă defecte, constatate în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la livrare sau intervenite în perioada de garanție, stabilită conform legii române, Clientul se poate adresa cu o reclamație transmisă prin e-mail la adresa arătată la Secțiunea Contact sau prin poștă cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire la adresa arătată la aceeași secțiune și să returneze Produsele, conform procedurii arătate în acești Termeni și Condiții.

 13.3 Plângerile trimise prin poștă trebuie să specifice cauzele acestora și informațiile necesare pentru a identifica comanda.

 13.4 Davido Design asigură Clienților posibilitatea de a formula o plângere și de a returna produsele cu defecte prin curier pe costul Davido Design. Pentru aceasta, Clientul trebuie să completeze formularul electronic de plângere (disponbil în panoul Clientului) cu detalii despre adresă, specificând locul de unde curierul trebuie să ridice transportul conținând produsele menționate în plângere.

13.5 Davido Design va examina plângerea în 14 zile și va informa Clientul despre rezultat.

13.6 În cazul în care se constată reclamația Clientului ca fiind întemeiată, Produsele cu defecte vor fi înlocuite sau, în caz de imposibilitate de înlocuire, Clientului i se va restitui Prețul împreună cu taxele de livrare, în termen de 14 (paisprezece zile) de la soluționarea reclamației.

 13.7 În cazul în care reclamația va fi considerată ca neîntemeiată, Clientului i se vor returna Produsele, pe costul acestuia, însoțite de o notă care explică faptul că plângerea a fost găsită neîntemeiată, fără vreo altă obligație din partea Davido Design.

 13.8 Despre soluționarea reclamației și soluția adoptată conform celor arătate anterior, Clientul va fi informat și prin e-mail, la adresa furnizată la înregistrarea utilizatorului.

 13.9 În caz de rambursare de către Davido Design a Prețului și taxelor de livrare, se vor aplica în mod corespunzător prevederile secțiunii corespunzătoare din acești Termeni și Condiții.

14. Anularea unei comenzi

14.1 Clientul poate renunța la o comandă.

14.2 Clientul poate anula o comandă el singur timp de 15 minute de la plasarea comenzii respective, în panoul Clientului din secțiunea “Comenzile mele” prin tastarea opțiunii “Anulare comandă” plasată lângă opțiunea “Comandă”.

15. Diverse

O dovadă a cumpărării însoțește fiecare produs cumpărat.  Clientul poate descărca factura din panoul Clientului. Davido Design nu va fi responsabil pentru datele incorecte furnizate de Client.

15.1 Prelucrarea datelor cu caracter personal

Consimțământul Clientului cu privire la procesarea datelor cu caracter personal este voluntară dar refuzul de a furniza consimțământul cu privire la prelucrarea datelor personale face imposibilă înregistrarea și cumpărarea din magazinul online. Orice informație cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se găsește în secțiunea Politica privind confidențialitatea.  

15.2. Prelucrarea datelor personale în scopuri de marketing

Clientul poate fi de acord ca prelucrarea datelor personale și transferul către o terță parte să se facă în scopul primirii de informații comerciale de la Davido Design, spre exemplu cu privire la ofertele speciale.

16. Răspundere

Răspunderea Davido Design – în eventualitatea încălcării cu intenție sau din neglijență gravă a Termenilor și Condițiilor și/sau a Contractului: Davido Design ca vânzător și proprietar al magazinului online va fi răspunzător pentru pierderile care sunt o consecință directă și previzibilă, în mod rezonabil, a acestei încălcări.

În orice caz (excluzând răspunderea pentru pagubele aduse vieții și/sau integrității corporale a unei persoane) răspunderea maximă față de Client pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legatură cu o Comandă este limitată la prețul total al respectivei Comenzi.

Davido Design nu răspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu viruși informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oricărui echipament hardware sau program aparținând acestuia.

De asemenea, Davido Design nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot apărea la un moment dat pe website.

Răspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor sale de Cont (user /e-mail și parolă), pentru gestionarea accesării Contului și pentru activitatea derulată prin intermediul Contului, precum și pentru navigarea pe website-urile și link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poartă răspunderea exclusivă pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricăreia și tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului și pentru orice pagubă cauzată acestuia prin nerespectarea acestor Termeni și Condiții și/sau  a Contractului.

17. Proprietate intelectuală

Întreg conținut al website-ului, incluzând fără a se limita la logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia, este proprietatea exclusivă a Davido Design.

Utilizatorului/Clientului nu ii este permisă copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, crearea de legături, expunerea, includerea oricărui element al website-ului în orice material al Utilizatorului/Clientului sau al unui terț,  în alt scop decât cel de a încheia /executa un Contract pentru Produse și a se informa despre Produsele comercializate pe website, fără a exista un acord scris prealabil al Davido Design în acest sens.

În cazul în care Utilizatorul/Clientul transmite /transferă proprietarului magazinului online orice informație sau conținut (inclusiv logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia) aceasta nu va genera nicio obligație pentru Davido Design, cu excepția cazului în care există un acord scris prealabil al părților în acest sens.

Prin accesarea acestor Termeni și Condiții, Utilizatorul/Clientul înțelege și acceptă că este interzisă în mod expres orice utilizare a website-ului și conținutul acestuia în alte scopuri decât cele permise expres conform Termenilor și Condițiilor/Contractului.

18. Forța majoră. Cazul fortuit

Niciuna dintre parți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale din Contract sau prevăzute în acești Termeni și Condiții, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, este datorată total sau parțial unui eveniment de forță majoră sau unui caz fortuit. Forța majoră este evenimentul extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil. Cazul fortuit este  un eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat.

Dacă în termen de 30 (treizeci) de zile de la data producerii, evenimentul de forță majoră sau cazul fortuit nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

19. Legea aplicabilă. Jurisdicția

Acesti Termeni și Condiții, precum și Contractul se supun prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluționate de instanța de judecată competentă de la sediul Davido Design, Utilizatorul/Clientul exprimându-și acordul în ceea ce privește această alegere de competență.

20. Dispoziții finale

 În cazul în care, din indiferent ce motiv, orice clauză din acești Termeni și Condiții se va dovedi nulă, inaplicabilă sau nevalabilă, ea va fi înlocuită cu o clauză validă, cât mai aproape ca sens de clauza inițială.

 Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din acești Termeni și Condiții și/sau Contract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua să se aplice nemodificate.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Sau Reset password